Aikataulu:
Tapahtumapaikka: Tallinna sekä Zoom
Ilmoittautuminen ja lisätietoja: Avaa linkki
Tervetuloa mukaan maksuttomaan neliosaiseen Gamestorming-webinaarisarjaan, joka esittelee miten digitaaliset ja pelillistetyt menetelmät voivat tukea vaikuttavaa, matalan kynnyksen nuorten osallisuutta.
Webinaarit tarjoavat ajankohtaista tietoa ja käytännön esimerkkejä nuorisotyön, kansalaisyhteiskunnan ja koulutuksen kentiltä eri puolilta Eurooppaa. Ensimmäinen webinaari järjestetään syyskuussa ja loput kolme talven 2025-2026 aikana.
New Technologies for Social Impact
Tutustu, miten digitaalisuus ja pelillistäminen uudistavat nuorisotyötä ja alan koulutusta Euroopassa. Webinaarissa esitellään hyviä käytäntöjä ja esimerkkejä GameIN-hankkeen partnerimaista (Viro, Suomi, Italia ja Bosnia-Hertsegovina). Webinaarin kielenä englanti.
OHJELMA
Tallinna 4.9. klo 13.00-15.00
13.00–13.10, Avaus ja sarjan esittely
Jane Kõrts (Estonian National Youth Council)
13.10–13.30, GAME-IN-hankkeen esittely
Mikko Sääskilahti (GameIN-hankkeen projektipäällikkö, Nuorten Akatemia)
13.30–14.00, Miten digitaaliset teknologiat tukevat sosiaalista muutosta?
Tauri Einberg (Tallinna Prantsuse Lütseum)
14.00–14.20, Tapausesimerkit neljästä maasta
Osallistavat ja pelillistetyt menetelmät Virossa, Italiassa, Suomessa ja Bosnia-Hertsegovinassa
14.20–14.4, Interaktiivinen keskustelu ja kysymykset
Moderoitu keskustelu GameIN-tiimin kanssa
14.45–15.00, Yhteenveto ja seuraavat webinaarit
Ilmoittaudu mukaan maksutta! Zoom-linkki toimitetaan osallistujille.
Webinaarisarja on osa Euroopan unionin rahoittamaa GameIN-hanketta. Tervetuloa mukaan!
Webinaarisarjan muut osat 2025–2026
2. From Invitation to Belonging: Practical Strategies for Inclusive Event Design
Marraskuu 2025
Nuorisosektorin tapahtumien suunnittelu – osallisuutta edistävän suunnittelun osa-alueet
3. Playful Youth Participation
Tammikuu 2026
Pelillistetyt menetelmät nuorten osallisuuden ja digitaalisen vaikuttamisen tukena
4. Future of Youth Participation & Designing Project Ideas
Maaliskuu 2026
Projektikehittämisen työkalut ja loogiset viitekehykset – uusia hankkeita yhteistyössä!
Aiheisiin voi tulla muutoksia.
